16/09/2014

Folders worden nog steeds goed gelezen

Auteur:
Het NOM Folder monitor 2014 onderzoek bevestigd het opnieuw: Nederland leest nog steeds ontzettend graag huis-aan-huis folders. Huis-aan-huis folders werken niet alleen voor de landelijke retailers maar ook regionaal kun je er je voordeel mee doen.

Download het gehele onderzoek op www.foldermonitor.nl of neem contact op met Perqa. Wil je ook een effectieve reclame folder ontwikkelen? Wij vertellen je graag hoe we daar mee kunnen helpen. Van concept en ontwerp tot productie en bezorging.
04/02/2014

Een nieuwe identiteit voor een bestaand product

Auteur:
Bijna 30 jaar geleden is Daka opgericht. In de afgelopen jaren is het bedrijf gegroeid van leverancier van venster folies tot een adviseur en leverancier van 
een breed scala aan kunststof verpakkingsmiddelen
 en oplossingen. Opdrachtgevers hebben
een verpakkingsvraag en Daka zoekt een oplossing, fabrieken hebben een product ontwikkeld en Daka vindt
 er klanten voor. Deze marktgerichte opstelling heeft geresulteerd in een bijzonder breed productportfolio en even zo breed bestand aan klant- en leveranciersrelaties.
07/10/2013

Beter en sneller 'nieuwe drukpers'

Auteur:
Over enkele weken wordt onze nieuwe drukpers geïnstalleerd en daar zijn we best 'n beetje trots op.

We schrijven het wel vaker: Wij willen onderscheidend drukwerk maken. Zowel op creatief als kwalitatief gebied. Huisstijldrukwerk wordt meestal niet in full color gedrukt. Het mooiste resultaat bereik je juist door in PMS kleuren te drukken.

Onze nieuwe Heidelberg Speedmaster 52-2 pers is bij uitstek geschikt voor het drukken van huisstijldrukwerk in PMS kleuren. Het volledig gedigitaliseerde stuur- en controlesysteem PressControl zorgt er voor dat de pers eenvoudig en snel kan worden ingesteld en de speciale enveloppen feeder is bedoelt om in sneltrein vaart enveloppen te bedrukken.

Kortom: We drukken binnenkort nog sneller en met een hogere kwaliteit uw huisstijldrukwerk.
23/05/2013

Zonder actie geen reactie!

Auteur:
Zonder actie geen reactie!

Johan Cruijff heeft het ook al eens gezegd. 'Vaak moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurd'. Waarom zouden klanten naar uw winkel komen? Zonder actie komt er geen reactie!

Er zijn verschillende manieren om uw boodschap te communiceren met uw doelgroep. Gaat u gebruik maken van traditionele of nieuwe media? Alleen nog maar online of toch ook gewoon offline. De mogelijkheden zijn legio. Er wordt veel gesproken en geschreven over de nieuwe -online- mogelijkheden voor de communicatie van uw boodschap. De afgelopen jaren hebben echter duidelijk gemaakt dat het grootste deel van de retailers niet zonder traditionele media kan voor het verkondigen van hun reclame boodschap.
19/04/2013

Beursstandaard REV'IT

Auteur:
Beurs standaard voor REV'IT!

REV'IT vroeg ons gisteren of het mogelijk is een beursstandaard van 1 x 1,40 meter te produceren waarop de testresultaten van een nieuw product gepresenteerd kunnen worden. Het moet wel de volgende dag klaar zijn. We hebben gebruik gemaakt van de UV vlakbed printer waardoor het ontwerp direct op het eindproduct geprint kan worden. Geen extra tijd en kosten dus voor het afwerken of maken van het paneel. Het ontwerp is geprint op honingraadkarton voorzien van een speciale toplaag.
10/04/2013

Less is more

Auteur:
Less is more gaat in dit geval zeker op. Hoe eenvoudig kan het zijn? We maken een schrijfblok met alleen het beeldmerk voorop. We kiezen natuurlijk wel voor materialen van hoge kwaliteit en de afwerking moet vanzelfsprekend ongekend zijn.

Om de gewenste uitstraling te bereiken is het logo in foliedruk uitgevoerd, het binnenwerk netjes voorzien van een scheurrand en perforatiegaten en gebruiken we een roestvrijstalen wiro.
05/04/2013

De eerste eetbare advertentie

Auteur:
Fanta presenteert als eerste een eetbare printadvertentie. Door het opeten van een stukje pagina proef je de nieuwe Fanta-smaak. De advertentie die tot doel heeft de consumenten te overtuigen van de nieuwe meer naar sinaasappel smakende nieuwe Fanta, is gemaakt door OgilvyOne in Dubai. Bekijk op magazine.nl de film over de innovatieve reclamecampagne.
bron: Magazine.nl
28/03/2013

Creatief met print

Auteur:
Printen van kleine oplages gaat snel en is goedkoop.Dat weet iedereen ondertussen. In dit voorbeeld hebben we gebruik gemaakt van nog een voordeel van printen: Geprint drukwerk hoeft niet te drogen en daarom kunnen we direct doorgaan met het afwerken. Binnen 'n halve dag na het eerste telefoontje hebben we de hangers netjes afgeleverd bij de opdrachtgever.
21/03/2013

Total Graphics verwelkomt Domica als nieuwe klant

Auteur:
Total Graphics gaat Domica helpen de grafische middelen zoals brochures, posters en huisstijl drukwerk op eenvoudige wijze beschikbaar te stellen aan haar franchisenemers.

Domica is een landelijk opererende franchiseorganisatie op het gebied van huur, verhuur en beheer van onroerend goed. Sinds de start begin dit jaar zijn er door geheel Nederland 30 kantoren geopend. Domica staat voor een snellere en zorgeloze verhuur of aanhuur van woonruimte.
12/03/2013

Aanpassen briefpapier met IBAN

Auteur:
Vanaf februari 2014 zijn betalingen alleen nog maar mogelijk met het langere rekeningnummer IBAN. De komende periode gaan consumenten en bedrijven gebruik maken van IBAN (International Bank Account Number). Het is een langer rekeningnummer dat voor een deel bestaat uit het huidige bankrekeningnummer. Ook worden overschrijvingen en incasso's aangepast aan nieuwe betaalstandaarden. Dit is best even wennen. Voor bedrijven meer dan voor consumenten.
05/03/2013

Interactief drukwerk? Ja dat kan zeker mevrouw!

Auteur:
De QR-code bestaat al weer enige tijd en we kunnen wel stellen dat deze gemeengoed is geworden. Iedereen met een smartphone heeft vast al wel eens zo'n 'vierkante streepjescode' gescand. Je komt ze tegenwoordig overal tegen, dus ook op drukwerk. Meestal draagt die vierkante streepjescode aan het ontwerp en vormgeving van het drukwerk niet veel bij. Integendeel...
01/03/2013

Printen of drukken? | Een voorbeeld: Ter Horst van Geel

Auteur:
Wanneer kan je nu beter 'drukwerk' digitaal printen en wanneer is het slimmer om traditioneel te drukken? De term 'drukwerk' gebruiken we in dit geval dus even als verzamelnaam voor print- en drukwerk. Een folder geproduceerd met een high-end productieprinter is geen drukwerk in traditionele zin. Dat printwerk vaak drukwerk genoemd wordt is niet verwonderlijk. De mogelijkheden en kwaliteit van digitaal printen komen steeds meer in de buurt van traditioneel drukwerk. In de meeste gevallen ziet de consument geen verschil meer tussen geprint en gedrukt materiaal.

01/02/2013

Total Graphics lanceert nieuwe website

Auteur:
Wij van Total Graphics willen onderscheidend drukwerk maken. Dat doen we met creativiteit en kwaliteit. Wij denken out of the box en doen meer dan hetzelfde. Of het nu gaat om een speciaal jaarverslag, een grote poster, een luxe magazine of een creatieve brochure, Total Graphics realiseert uw wensen.